Més de 100 persones representants d’empreses i entitats ambientals participen a Sant Cugat en el tercer marketplace ambiental de Catalunya

Dissabte 14 Desembre 2013

Aquesta jornada que va tenir lloc el passat 13 de desembre de 2013 a Sant Cugat del Vallès en les instal·lacions de l'ESADECREAPOLIS va comptar amb l'assistència de més de 50 representants d’empreses i més de 40 d’entitats ambientals.
El Departament de Territori i Sostenibilitat i el Club EMAS, a través del projecte Tàndem, estimulen la trobada entre el món empresarial i les entitats del tercer sector ambiental amb l'organització d'aquests marketplaces al llarg del territori. En aquests espais es poden conèixer experiències reeixides que demostren el benefici mutu aconseguit amb la cooperació entre aquests dos tipus d'organitzacions.
En aquesta ocasió el secretari de Medi Ambient i Sostenibilitat, Josep Enric Llebot, i l’alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa, van obriri aquest tercer marketplace ambiental organitzat pel Departament de Territori i Sostenibilitat i el Club EMAS, amb la col·laboració de la Cecot, Esadecreapolis, RSComm, i l’Ajuntament de Sant Cugat.

Tàndem i aquests marketplaces volen ser uns espais per afavorir el contacte i les relacions entre les entitats del tercer sector ambiental i les empreses on es facilita la presentació de projectes i iniciatives que puguin ser d’interès comú, es facilita els contactes personals entre els representants de les entitats i els empresaris i/o responsables ambientals o de Responsabilitat Social Corporativa, es promou la creació conjunta de projectes i iniciatives entre empreses i entitats, i es promou entre les empreses la participació i el suport als projectes de les entitats com un element per desenvolupar i implantar la seva política d’RSC entre d'altres objectius del projecte.

Tota la informació d'aquestes jornades i sobre projecte la pots trobar a www.tandem.cat

Recull fotogràfic de l'acte a Sant Cugat del Vallès

Equip de treball

Com s'organitza tot...