El Club organitza un Presstrip sostenible per Catalunya amb periodistes nòrdics

Dijous 25 Octubre 2012

El Club EMAS organitza conjuntament amb l'Agència Catalana de Turisme, Turisme de Barcelona i el Departament de Territori i Sostenibilitat un Presstrip per Catalunya per tal de fomentar el turisme sostenible al nostre pais.
Aquesta acció es porta a terme en aquests dies (del 24 al 28 d'octubre del 2012) i ha portat a periodistes nòrdics per tal de donar a conèixer Catalunya i el seu turisme sostenible.

Aquest projecte continua en la línia de les accions que el Club porta a terme en relació a la promoció del territori i de les organitzacions sostenibles dintre del sector turístic. Veure accions al Saló Internacional del Turisme de Catalunya

El Club EMAS acompanya als periodistes en la delegació d'aquest Presstrip per tal de donar a conèixer les característiques ambientals de les organitzacions que es visitaran durant aquest tour.

Us anirem informant de les visites que es realitzen durant aquest Presstrip a través del nostre Facebook i Twitter.