Empreses del Club a les jornades expoelectric-formulae.cat

Dijous 13 Setembre 2012

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que tindrà lloc a Barcelona del 14 al 22 de setembre, se celebrarà a l’Arc de Triomf de Barcelona l’Expoelectric on es presentaran les darreres tecnologies d’estalvi energètic mitjançant un conjunt d’activitats lúdic divulgatives. Veure el web expoelectric-formulae.cat

Comentar-vos, així mateix, que algunes de les empreses sòcies del Club hi estaran presents:
  • SECE www.sece.com junt a AENERGY, estaran com a patrocinadores de l’esdeveniment i tindran un estand per promocionar la instal·lació de les pilones elèctriques i el vehicle elèctric “Mercedes A4”.
  • I, URBASER www.urbaser.es que també col·labora de manera activa. El punt de trobada de la ruta elèctrica és a les instal·lacions d’URBASER Barcelona. Tots els vehicles participants aniran plegats des d'aquesta instal·lació a l’Arc de Triomf on es farà l’exposició. URBASER presentarà el primer vehicle de recollida d’escombraries de 26 tones híbrid de l’Estat Espanyol, desenvolupat conjuntament amb Renault, Geesink-norba i URBASER.

Les activitats seran les següents:

Dia 14 : arribada de la ruta elèctrica, obertura dels estands a partir de les 17 hores.
Dia 15: jornada de proves EXPOtest elèctric que ofereix l’oportunitat de conèixer tot tipus de vehicles elèctrics de forma totalment gratuïta, fins i tot furgonetes o camions elèctrics. Els visitants podran experimentar de primera mà la sensació de conduir cotxes, motos i bicicletes elèctriques.
Dies 20 i 21: e-jornades al col·legi d’Enginyers Industrials.

Més sobre...: expoelectric , jornades