Nova iniciativa d’interès per organitzacions del sector turístic

Dilluns 3 Octubre 2011

Moltes vegades hi ha una gran diferència entre la intenció de compra declarada pel consumidor i la seva selecció final. És fàcil dir que es volen tenir en compte criteris ambientals a l’hora de planificar i organitzar les vacances però no sempre és fàcil de portar-lo a terme. Un dels obstacles és, sovint, la manca d’informació i la dificultat en l’accés a mitjans o canals d’informació que ens adrecin a les empreses turístiques que ofereixen serveis amb valor afegit ambiental. Doncs, ara hi ha una novetat gràcies a la col·laboració entre el Club EMAS, el Departament de Territori i Sostenibilitat i My Destination Barcelona.

My Destination Barcelona és una guia “on-line” de viatges, disponible en sis idiomes (anglès, castellà, francès, italià, alemany i rus), i una de les webs líders existents pel que fa a informació sobre Barcelona. Aquest servei forma part de la xarxa global MyDestination.com. L’eina compta, a dia d’avui, amb més de 100 destinacions arreu del planeta amb previsió d’acabar l’any 2011 amb uns 16 milions d’usuaris. En un sol mes My Destination Barcelona pot comptabilitzar més de 12.000 visites d’usuaris de més de 107 països diferents.

La gran novetat és que ha introduït un apartat “Eco-friendly companies” on s’explica, de forma senzilla a l’usuari, com escollint un servei d’una empresa EMAS o un servei que tingui l’Etiqueta Ecològica Europea o el Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental de la Generalitat de Catalunya, estarà seleccionant una empresa o servei respectuós amb el medi ambient. Aquest apartat inclou els logotips de cadascuna d’aquestes eines per tal que l’usuari els identifiqui i els reconegui quan els visualitzi en el moment de fer la seva reserva.

Consulteu aquest enllaç:

La web també inclourà els corresponents logotips per a les empreses que es promocionin en MyDestination.com quan el client faci la recerca d’un allotjament o d’altre servei.

Vegeu aquí un exemple: http://www.mydestination.com/barcelona/accommodation/121801/majestic-barcelona-hotel

My Destination Barcelona www.mydestination.com/barcelona es converteix així en la primera web de viatges que ofereix una plataforma efectiva per donar a conèixer els negocis i activitats de Barcelona que són sostenibles i respectuosos amb el nostre entorn. Després del llançament de My Destination Barcelona s’espera continuar en aquesta línia de treball i poder comptar amb la mateixa sistemàtica de promoció pel que aviat serà My Destination Costa Brava - prevista per l’octubre.

Algú més s’apunta?

Per més informació contacteu amb el Club EMAS: info@clubemas.cat