El Club EMAS portarà a terme un projecte d’interacció entre empreses i organitzacions del tercer sector ambiental

Dimarts 27 Setembre 2011

Aquest projecte, que es portarà a terme en el període 2011-2012 amb el suport d’Unnim en el marc dels ajuts d’obres socials previstos en els Convenis signats entre la Generalitat de Catalunya i les caixes catalanes, s’emmarca en les feines de desenvolupament del Pla de suport al Tercer Sector Ambiental de Catalunya (TSAcat). En el treball previ per a la creació d’aquest Pla, on el Club EMAS va participar activament, es van detectar tota una sèrie de necessitats, una de les quals va ser la de trobar espais i oportunitats d’interacció entre el món empresarial i les entitats del tercer sector per afavorir la col·laboració entre les dues parts.

Amb el suport:

Amb la col·laboració: