Celebració dels 25 anys d'EMAS a Europa

Dilluns 21 Setembre 2020

28 i 29 de setembre celebrem els #25AnysEMASEuropa

Aquest any se celebren 25 anys de la implantació d’EMAS a Europa.

Des de l’Associació de Cambres de Comerç d’Alemanya s’està promovent una campanya a les xarxes socials que coincidirà amb la conferència sobre EMAS programada a Berlin els dies 28 i 29 de setembre.

És una gran oportunitat per a donar a conèixer els esforços fets i els resultats obtinguts per part de tots vosaltres! Us convidem a participar-hi!

La campanya és gratuïta, i participar-hi és molt fàcil, simplement es demana que es facin servir les etiquetes #Ecoflagship i #EMAS per tal de que pugui tenir un major impacte a les xarxes. Tanmateix, el Club EMAS participarà activament en aquesta campanya creant una imatge exclusiva i participant mitjançant Twitter durant aquests dos dies. A més, a part de les etiquetes comentades anteriorment, utilitzarà les etiquetes #25YearsEMASEurope #25AnysEMASEuropa #25AñosEMASEuropa i #EMASCat i, així mateix, farà esment als comptes @clubemas @territoricat @mediambientcat @mitecogob @ComisionEuropea @EU_Commission @DIHK_News @adelphi_berlin per tal que les accions de la campanya tinguin la major difussió possible entre tota la comunitat EMAS d'arreu d'Europa.

Us encorratgem a que utilitzeu aquestes indicacions totes les organitzacions que participeu en aquesta acció i que utilitzeu la imatge que ha creat el Club EMAS per la campanya en l'idioma que considereu, i sempre utilitzant totes les etiquetes comentades.

IMATGES CREADES PEL CLUB EMAS D'UTILITZACIÓ LLIURE:

DESCARREGUEU IMATGE CATALÀ

DESCARREGUEU IMATGE CASTELLÀ

DESCARREGUEU IMATGE ANGLÈS

Aquelles organitzacions que sou membres del Club EMAS, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres si necessiteu un petit cop de mà amb alguna altre idea, altres imatges o materials que volgueu fer servir en aquesta acció durant aquests dos dies.

Celebrem-ho plegats!

Pots seguir-nos a www.clubemas.cat i també mitjançant les nostres Xarxes socials: Twitter, Facebook i Youtube