El Club col·labora i participa a l'Ultra Clean Maraton

Dimarts 24 Abril 2018

El Club amb l'Ultra Clean Maraton (13-19 de maig del 2018)

El Club col·labora en l'organització de l'Ultra Clean Maraton en el marc del projecte Tàndem. 7 dies 7 MARATONS! 295,365 km. I Participa amb un equip format pels seus socis en l'etapa del dia 13 de maig!

Durant 7 dies l’Albert Bosch i la Nicole Ribera, 2 esportistes compromesos amb el medi ambient, fan 7 maratons amb l’objectiu de recollir el màxim de RESIDUS i descobrir indrets naturals de gran valor de casa nostra. A cada etapa, es compta amb la col·laboració de voluntaris i corredors procedents d’empreses, escoles, associacions... que se sumen per córrer i/o recollir residus dels espais naturals.
L'UCM tindrà lloc durant una setmana sencera de maig, del 13 al 19 de maig, i passarà pels següents àmbits territorials: Girona, Vic, Tremp, Lleida, Montserrat, Delta de l’Ebre i Barcelona. L’últim dia de l'UCM cau en dissabte 19 de maig a Barcelona, els corredors faran la ruta marcada passant per Vallvidrera, seguint per Sant Adrià del Besòs i acabant amb la neteja dels espigons, per dalt i per baix, a la Platja del Somorrostro. La idea és simbolitzar que 7 dies els dediquem a la natura, recorrem el pais i que el 70% dels residus del marine litter (brossa marina) prové de terra.

El Club, com a col·laborador en l'organització d'aquest gran repte, participarà corrent un dels trams de la primera jornada (Sant Feliu-Girona) i, per això, hem format un grup de participació on tots els nostres socis estan convidats a participar.

Tota la informació sobre la Ultra Clean Maraton la pots trobar al web http://ultracleanmarathon.cat/

VEURE VÍDEO OFICIAL

Més sobre...: ucm , emas , club emas , tandem