El Club visita i dóna suport a un altre Club EMAS a Europa

Dijous 21 Desembre 2017

Club EMAS Catalunya amb el Club EMAS de la Regió de Valonia

El Club EMAS es va reunir, el passat 14 de desembre, amb 3 representants del Club EMAS de la Regió de Valonia a la seu del Martin’s Hotel de Genval, un dels centres registrats EMAS del grup hoteler. En aquesta ocasió vam tenir l’oportunitat de conèixer altra experiència d’organitzacions EMAS que apleguen esforços per tal de donara conèixer l’EMAS en el seu territori i de compartir punts de vista sobre els reptes futurs de l’EMAS. És una gran notícia saber que les organitzacions EMAS son capaces de crear una “comunitat EMAS” i compartir en el seu territori i més enllà de les pròpies fronteres maneres de treballar i de fer front a les necessitats de les organitzacions EMAS. Aquest Club EMAS de recent creació, també compta amb la participació, tant d’organitzacions privades com públiques, i de diferents sectors com en el cas del Club EMAS català.

Més informació de l'Hotel al seu compte de Twitter http://twitter.com/MartinsHotels