Ajudan's omplint l'enquesta del projecte RAVE

Dijous 4 Maig 2017

Gestió realitzada a Espanya pel Club EMAS

El Club EMAS és part d'un consorci que porta actualment a terme un estudi en nom de la Comissió Europea per reforçar el valor afegit d'EMAS, el sistema de gestió i auditoria mediambientals de la UE (veure carta de la missió).
En aquest projecte interessa identificar la manera en que es poden posar en valor els sistemes de gestió mediambiental, com l’EMAS o la ISO 14001, per tal que tinguin un major nivell de reconeixement en el marc de la legislació ambiental i així estalviar temps a les organitzacions i a les autoritats. Això podria fer-se mitjançant la introducció de mesures de simplificació en el marc de la regulació (avantatges com ara menys inspeccions, taxes reduïdes, processos simplificats per a l’obtenció de permisos, etc.) o simplificar la informació ambiental que s’ha d’aportar a les autoritats.

És en aquest marc, que s’han preparat dues enquestes específiques, una per a organitzacions EMAS i una altra per a les organitzacions ISO.
Les enquestes estan disponibles en aquests enllaços fins al 19 de maig

Enquesta EMAS

Enquesta ISO 14001

Les dades s’utilitzaren de manera agregada i les respostes seran anònimes.