El Club al Saló Internacional del Turisme de Catalunya 2013

Dimarts 26 Març 2013

Tal i com en aquests darrers 3 anys, el Club EMAS és l’encarregat de portar a terme l’acció de promoció del registre EMAS, de l’Etiqueta Ecològica de la Unió Europea (EeUE) i del Distintiu de garantia de qualitat ambiental (Dgqa) al Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC 2013).
Aquest Saló tindrà lloc a Barcelona del 19 a 21 d’abril www.saloturisme.com

Aquesta acció es realitza amb el suport de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

L’espai A Catalunya, fes turisme sostenible!, on es promocionaran les eines oficials de gestió ambiental i les organitzacions que les tenen implantades, el trobareu a l’estand de Catalunya, Pavelló 1, estand E503+E509 (dos illes) de Fira de Barcelona (Recinte Montjuïc), Avinguda Reina Maria Cristina, s/n.

Accediu al llistat d'establiments turístics certificats a Catalunya

Podeu trobar tota la informació sobre les edicions del SITC de l'any 2010, 2011 i 2012 en aquest enllaç

Algunes dades a destacar del turisme sostenible a Catalunya:
  • 87 activitats turístiques disposen del registre EMAS a Catalunya. Alguns exemples: 13 hotels i 13 càmpings, 39 entre ports i clubs nàutics, 6 museus i 2 teatres.
  • Catalunya també compta a l'actualitat amb 15 empreses turístiques amb Etiqueta ecològica europea (Ecolabel).
  • A Catalunya tenim 69 platges gestionades per municipis registrats amb EMAS amb més de 57 km del nostre litoral.
  • 101 empreses turístiques disposen del Distintiu de garantia de qualitat ambiental (Dgqa).
  • I, 4 parcs catalans adherits a la carta europea del turisme sostenible

Amb el suport: