El Club organitza, amb èxit, la primera trobada anual d'auditors interns d'EMAS

Dimecres 20 Febrer 2013

Aquesta primera trobada anual del Curs Xarxa d’auditors interns d’EMAS, que va tenir lloc el passat 19 de febrer, va aconseguir reunir als alumnes de l’edició 2012 d’aquest curs així com socis del Club EMAS que van voler assistir a aquesta trobada de treball.
Durant aquesta jornada es va parlar sobre:
  • Les novetats de la Norma ISO 19011:2012
  • Es van presentar i posar a disposició dels assistents nous documents de referència en relació a EMAS (Directives de l’UE, documents de referència sectorial, etc)
  • Es van intercanviar i exposar cassos i dubtes sobre auditories tant internes com externes de les empreses assistents.
  • I, es van posar a disposició noves eines i tècniques de treball.

Així mateix, va assistir un representant de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya per exposar, donar informació, i aclarir dubtes sobre les directrius existents en relació a la verificació d’EMAS, sobre l’exempció dels controls periòdics i d’altres continguts d’interès en relació a aquest registre.

Més informació sobre el Curs “Xarxa d’auditors interns d’EMAS”

Més sobre...: xarxa auditors emas , emas , club emas , curs