La jornada sobre Mobilitat sostenible en el marc dels SGA tot un èxit!

Divendres 23 Setembre 2016

La jornada "Gestió de flotes de vehicles i mobilitat en el marc dels sistemes de gestió ambiental (EMAS i ISO 14001)" que va tenir lloc ahir, 22 de setembre de 2016, a la Sala d'actes del Departament de Territori i Sostenibilitat a Barcelona, va ser tot un èxit de participació amb més de 90 inscrits. En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, el Club EMAS, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat i la col·laboració de Calidad Pascual, va portar a terme aquesta iniciativa amb l'objectiu de:
  • Descriure com fer front als temes lligats amb la mobilitat, especialment la gestió de flotes de vehicles, i la qualitat de l’aire en el nou marc dels sistemes de gestió ambiental.
  • Presentar experiències empresarials en relació a la gestió de la mobilitat dins l’abast del sistema de gestió ambiental.
  • Identificar opcions de millora en la gestió de la mobilitat i dels impactes associats.
  • Promoure el Distintiu de garantia de Qualitat Ambiental per flotes de vehicles.
  • Oferir la possibilitat d’intercanvi entre els assistents.
Tota la informació d'aquesta iniciativa la podeu trobar al nostre web www.clubemas.cat en aquest APARTAT

Organitzat:

Amb el suport: