Titols i resum a tot arreu
El Club al B-Travel 2016
Data: 15/04/2016
Hora: 10 : 00
Duració: 3 Dies
Localització: Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Cost: Amb cost (Gratuit pels socis i empreses registrades amb eines oficials de gestió ambiental)
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Tal i com en aquests darrers 6 anys, el Club EMAS és l’encarregat de portar a terme l’acció de promoció del registre EMAS, de l’Etiqueta Ecològica de la Unió Europea (EeUE) i del Distintiu de garantia de qualitat ambiental (Dgqa) al Saló B-TRAVEL 2016 (Antic Saló Internacional de Turisme de Catalunya).
Aquest Saló tindrà lloc a Barcelona del 15 al 17 d’abril al Palau 8 del Recinte de Montjuïc (Av. Reina Maria Cristina, s/n - 08004 Barcelona)

Com arribar?
Tota la informació del saló

Ens trobareu promocionant les eines oficials de gestió ambiental i les organitzacions que les tenen implantades en un espai que trobareu a l’estand C400 de Catalunya d'aquesta fira.

Així mateix, podeu trobar tota la informació sobre les edicions anteriors al web del Club EMAS en aquest enllaç

Aquesta acció es realitza amb el suport de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva