Titols i resum a tot arreu
LA IMPLANTACIÓ DE SISTEMES DE GESTIÓ AMBIENTAL
Data: 25/04/2016
Hora: 09 : 30
Duració: 3 Dies
Localització: Seu del CLub EMAS
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Amb cost (descomptes pels socis)
CURS DE FORMACIÓ "LA IMPLANTACIÓ DE SISTEMES DE GESTIÓ AMBIENTAL"
LA NORMA ISO 14001:2015 I EL REGLAMENT EMAS
Disseny i implementació pràctica dels sistemes

La norma ISO 14001 es va revisar el passat any 2015 i es va publicar la nova versió. És per això, que aquesta formació és una oportunitat per conèixer les novetats aportades i adoptar un enfocament més pràctic i orientat als resultats en la implantació dels sistemes de gestió ambiental.

A qui va adreçada aquesta formació
Aquest curs està adreçat als professionals i als tècnics que a l’empresa es dediquen al disseny i a la implementació de sistemes de gestió ambiental.

Equip docent
Aquesta iniciativa de formació es porta a terme pels tècnics del Club EMAS.
El curs està dissenyat per aportar una visió eminent pràctica dels sistemes de gestió ambiental i preveu exercicis pràctics en tots els mòduls formatius amb l’objectiu de que els participants, un cop acabat el programa de formació, hagin treballat i coneguin exemples pràctics de cadascuna de les eines del sistema de gestió.
La programació del curs permetrà, a més, deixar un temps d’assimilació entre sessió i sessió de formació per tal de que els participants puguin plantejar dubtes i treballar en la implantació del propi sistema.

Objectius
Aquest curs vol servir per revisar i innovar la pròpia gestió ambiental – en empreses que ja tinguin implantat un sistema – o per iniciar el procés per a aquelles que encara no l’hagin posat en marxa.
El curs adoptarà com a referència tant la nova versió de la norma ISO 14001:2015 com el Reglament EMAS per tal que els participants en coneguin les diferències i els punts en comú i tinguin els elements per valorar el tipus de sistema de gestió ambiental que creuen convenient implantar en la seva organització.

VEURE/DESCARREGAR PROGRAMA DEL CURS

Aquest curs tindrà lloc els dies 25 d'abril, 2 i 9 de maig, de 9.30 a 18.30 hores a les instal·lacions del Club EMAS a Barcelona (carrer Aragó, 208-210, Àtic 1ª de Barcelona)

Inscripció obligatòria per a tots els assistents mitjançant formulari que trobareu en aquest ENLLAÇ

Preu: (inclou materials, esmorzar i dinar) No socis del Club EMAS 575€+IVA (695,75€ IVA INCLÒS) Socis Club EMAS (15% descompte) 488,75€+IVA (591,39€ IVA INCLÒS)