Titols i resum a tot arreu
B-TRAVEL 2015
Data: 17/04/2015
Hora: 10 : 00
Duració: 3 Dies
Localització: Fira de Barcelona, Recinte Montjuïc
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: entrada al Saló amb cost.
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Tal i com en els darrers 5 anys,  el Club EMAS és l’encarregat de portar a terme l’acció de promoció del registre EMAS, de l’Etiqueta Ecològica de la Unió Europea (EeUE) i del Distintiu de garantia de qualitat ambiental (Dgqa) al Saló B-TRAVEL 2015 (Antic Saló Internacional de Turisme de Catalunya).
Aquesta acció es realitza amb la participació i el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Aquest Saló tindrà lloc a Barcelona, del 17 al 19 d’abril, al Palau 8 del Recinte de Montjuïc (Av. Reina Maria Cristina, s/n - 08004 Barcelona) Com arribar?
Tota la informació del saló

Podeu trobar tota la informació sobre les edicions dels anys anteriors al web del Club EMAS en aquest enllaç

Aquesta acció es realitza amb la participació i el suport de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Més sobre...: btravel 2015 , sitc , emas , club emas

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva