Titols i resum a tot arreu
FORMACIÓ CLUB EMAS
Data: 12/03/2015
Hora: 09 : 30
Duració: 8 Hores 30 Minuts
Localització: Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: 211,75€ NO SOCIS / 158,81€ PREU PER SOCIS
CURS DE GESTIÓ PRÀCTICA DELS RESIDUS INDUSTRIALS
Aspectes operatius i requisits legals pel productor de residus

La gestió dels residus suposa per a les empreses el desenvolupament de diverses tasques que deriven de l’aplicació de la legislació vigent en matèria de residus a nivell europeu, estatal, autonòmic i local. Aquestes tasques són de tipus tant operatiu com administratiu i, a la pràctica, ambdós àmbits s’han de saber conjugar amb d’altres necessitats de l’empresa com poden ser: la reducció de costos, l’optimització dels recursos, l’agilitat en els processos operatius interns, les exigències en matèria de seguretat i salut laboral, la gestió ambiental general de l’empresa, etc.
Per assegurar una correcta gestió dels residus i l’activació de processos de millora que estiguin orientats al compliment legal, a l’eficiència en els recursos i a la reducció dels riscos i dels costos, és necessari que les persones designades per l’empresa com a responsables de la gestió dels residus disposin de coneixement, eines i recursos necessaris.
Amb aquesta iniciativa, el Club EMAS vol donar suport a les empreses per tal de facilitar les tasques relacionades amb la gestió dels residus i millorar tant les pràctiques de gestió diàries com les activitats relacionades amb els tràmits i les gestions administratives que el marc jurídic actual imposa a les empreses.

A qui va adreçada aquesta formació
Aquesta formació està adreçada a Empreses ubicades a Catalunya que generin residus industrials i que tinguin la necessitat de formar el propi personal en la gestió dels residus i a Tècnics ambientals que vulguin incrementar el seu coneixement en matèria de residus industrials.

Equip docent
Aquesta iniciativa de formació es porta a terme pel Club EMAS i rep la col·laboració de l’equip tècnic de l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) que participa com a part del personal docent. És per tant, una gran oportunitat per intercanviar coneixement i punts de vista entre dues de les parts implicades en el procés de gestió dels residus.

Objectius
Oferir suport didàctic i formació al personal de les empreses que requereixin formació sobre gestió de residus industrials, promoure el creixement intern dels recursos humans de l’empresa i la capitalització de coneixement,  afavorir l’autonomia de l’empresa en la realització dels tràmits relacionats amb la gestió dels residus industrials i estimular l’intercanvi d’experiències i de coneixement entre les empreses i l’administració competent en matèria de residus.

VEURE/DESCARREGAR PROGRAMA DEL CURS

Aquest curs tindrà lloc el dijous, 12 de març del 2015, de 9.30 a 18.00 hores a les instal·lacions del Club EMAS a Barcelona (C/Josep Anselm Clavé, 2, planta baixa) Entrada pel carrer del Parc Com arribar?

Inscripció obligatòria per tots els assistents mitjançant formulari que trobareu en aquest ENLLAÇ

Tota la informació en AQUEST DOCUMENT al tel. 93 3188058

Preu amb el dinar inclòs: No socis 175€+IVA (211,75€ IVA INCLÒS) Socis Club EMAS (25% descompte) 131,25€+IVA (158,81€ IVA INCLÒS)

Modalitat de pagament: El pagament s'ha d'abonar amb data límit 09/03 mitjançant transferència bancària al compte del Club EMAS