Titols i resum a tot arreu
Espai Jove La Fontana de Barcelona
Data: 25/09/2014
Hora: 10 : 30
Duració: 3 Hores 30 Minuts
Localització: Espai Jove La Fontana de Barcelona, c/Gran de Gràcia, 190-192 (Sala Polivalent)
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuïta previa inscripció
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Emprens o treballes?
Estàs a punt de crear una empresa o ho has fet recentment?
Vols posar en valor la teva activitat en clau mediamebiental?

Si és així, fes-ho en verd!

Si estàs en aquesta situació o simplement vols conèixer com es pot posar en valor una activitat en clau mediambiental, vine al taller Green BIZ Barcelona i sabràs com fer-ho...
Aquesta formació vol promoure la competitivitat mitjançant una bona gestió ambiental dintre el teixit empresarial i els emprenedors de la ciutat de Barcelona. Green BIZ Barcelona vol ser una eina de participació activa, implicació i compromís de les activitats empresarials i de les persones que les integren en l’economia verda i en els afers col·lectius de la ciutat.
Aquest projecte formatiu té un enfocament eminentment pràctic, orientat a donar eines per tal de poder valoritzar mediambientalment les activitats econòmiques implantades a Barcelona, així com estimular l’intercanvi d’experiències entre tots els participants. Es vol incidir en el sector dels emprenedors amb empreses per crear o de recent creació, i/o d'altres sectors interessats, amb l'objectiu de posar a l'abast de manera senzilla i propera el coneixement en el camp de la gestió ambiental. Això permetrà dissenyar o millorar les diferents activats amb criteris ambientals clars i consistents en diferents àmbits (reducció d'emissions, eficiència energètica, reducció de residus, promoció de la reutilització, el reciclatge i el consum responsable, conservació de la biodiversitat, promoció de la mobilitat sostenible, etc). Així mateix, es volen promoure les eines oficials de gestió ambiental que existeixen actualment: sistema de gestió i auditoria ambiental EMAS, Etiqueta ecològica de la Unió Europea (Ecolabel) i el Distintiu de garantia de qualitat ambiental de la Generalitat de Catalunya.
Després de l'èxit de la primera edició d’aquest taller que va tenir lloc al desembre del 2013, hem millora't l'eina de gestió i creat uns nous suports per tal que tinguis més fàcil gestionar tots els aspectes.
Obrim la inscripció a la segona edició que tindrà lloc el proper 25 de setembre, de 10.30 a 14.00 hores, a les instal·lacions de l’Espai Jove La Fontana, c/Gran de Gràcia, 190-192 de Barcelona (Sala Polivalent)

Descarregar programa complet de la jornada
Inscriu-te aquí

Aquesta jornada formativa és gratuïta, previa inscripció.

Per a més informació sobre el Green-Biz-Barcelona visiteu www.clubemas.cat o adreceu-vos a info@clubemas.cat

Organitza:                                          Amb el suport:

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva