Titols i resum a tot arreu
Data: 21/05/2014
Hora: 09 : 00
Duració: 5 Hores
Localització: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona Centre d’Empreses – Giroemprèn c/Pic de Peguera, 11 – Girona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuïta
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Aquesta jornada s’iniciarà amb un esmorzar - col·loqui amb l’Honorable Senyor Santi Vila, conseller de Territori i Sostenibilitat, sobre “Empresa, competitivitat i acció ambiental”
Aquest esdeveniment tindrà lloc a Girona el proper 21 de maig, de 9:00 a 14:00 hores, al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona, a l’Edifici Centre d’Empreses –Giroemprèn, c/ Pic de Peguera, 11 de Girona.

COM ARRIBAR-HI
Plànol de les instal·lacions i del pàrking

PROGRAMA DE LA JORNADA
Entrada lliure prèvia inscripció (places limitades)

Per formalitzar la vostra inscripció com a visitants accediu a aquest FORMULARI, per a més informació sobre les diferents modalitats de participació consulteu aquest enllaç o www.tandem.cat o adreceu-vos a
info@clubemas.cat

Aquesta jornada vol continuar amb l'esperit dels anteriors Marketplace portats a terme, tant al 2012 com al 2013 i ser un centre de networking ambiental on empreses i entitats ambientals comparteixin espai, coneixement i hores de treball per donar a conèixer iniciatives i projectes ambientals.

Aquest tercer Marketplace territorial us ofereix 6 ESPAIS per interactuar amb els representants de diferents organitzacions i:
  • Establir contactes
  • Presentar i veure diferents projectes i iniciatives
  • Desenvolupar l'RSC i les polítiques ambientals de l’empresa
  • Promoure la creació conjunta de projectes i iniciatives entre empreses i entitats
Si sou empresa i voleu potenciar la vostra acció ambiental i social en col·laboració amb les entitats del tercer sector ambiental participeu en aquest nou Marketplace.
Si sou entitat ambiental i voleu trobar col·laboracions dintre del món empresarial aquest també és el vostre espai.

Organitzen:

Amb la col·laboració:

Amb el suport:

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva