Titols i resum a tot arreu
Data: 10/04/2014
Hora: 09 : 00
Duració: 6 Hores
Localització: ESADECREAPOLIS
Telèfon: 935673300
Cost: Gratuïta
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
L’Agència de Residus de Catalunya organitza per novena vegada la jornada: “La gestió de residus com a subproductes” Sinergia Industrial per obtenir recursos (B2B i casos pràctics)

En aquesta jornada el Club EMAS estarà present dinamitzant la mateixa i creiem que pot ser una bona oportunitat per conèixer i millorar què és la gestió d’un residu com a subproducte així com establir contactes per canalitzar aquest flux de materials. L’objectiu fonamental de la jornada és posar en contacte directe a les empreses que tenen algun residu i el volen gestionar com un subproducte amb aquelles empreses que el volen incorporar en el seu procés productiu com a matèria primera.

Aquest any es posaran a disposició dels assistents diferents espais:

• L’ESPAI SUBPRODUCTES LAB, on les empreses exposaran mostres d’aquells residus que volen gestionar com a subproductes.
  • L’ESPAI TROBADA B2B, on els oferents i demandants de subproductes podran establir una relació directa entre ells.
  • I l’ESPAI RECURSOS, on diferents empreses presentaran els residus que volen gestionar com a subproductes.
L’aforament és limitat i cal confirmar l’assistència.

Així mateix, per al bon funcionament de la jornada cal que s’ompli correctament el formulari d’inscripció amb tota la informació detallada que es demana.

Per a més informació visiteu la pàgina de la jornada, el programa i/o poseu-vos en contacte amb l’Agència de Residus de Catalunya al telèfon 93 5673300 (ext. 1054)

Més sobre...: residus , subproductes , emas , club emas , arc , jornades

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva