Titols i resum a tot arreu
Data: 04/04/2014
Hora: 10 : 00
Duració: 3 Dies
Localització: Fira de Barcelona, Recinte Montjuïc
Contacte: info@clubemas.cat
Cost: A consultar al Saló
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
El Club EMAS és l’encarregat de portar a terme l’acció de promoció del registre EMAS, de l’Etiqueta Ecològica de la Unió Europea (EeUE) i del Distintiu de garantia de qualitat ambiental (Dgqa) al Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC 2014).

Aquest Saló tindrà lloc a Barcelona del 4 al 6 d’abril www.saloturisme.com

Ens podeu visitar a
 l’espai de Fira Barcelona de l'Avinguda de Maria Cristina, s/n., Pavelló 8, stand Catalunya A-141, on estarem promocionant les eines oficials de gestió ambiental i les organitzacions que les tenen implantades.
Aquest espai el trobareu a l’estand de Catalunya d'aquesta fira.

Podeu trobar tota la informació sobre les edicions del SITC de l'any 2010 al 2013 en aquest enllaç

Aquesta acció es realitza amb el suport de la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Més sobre...: sitc 2014 , sitc , emas , club emas , act , dtes

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva