Titols i resum a tot arreu

El proper 18 d'octubre tindrà lloc a Tarragona el primer Marketplace territorial en el marc del Projecte tàndem (www.tandem.cat), organitzat pel Departament de Territori i Sostenibilitat i el Club EMAS, amb la col·laboració del Campus d’Excel·lència Internacional Catalunya Sud –CEICS de la Universitat Rovira i Virgili i la Fundació URV,  la CEPTA i la Cambra de Comerç de Tarragona.

Oferim aquest espai de trobada per tal de:
  • Afavorir el contacte i les relacions entre les entitats del tercer sector ambiental i les empreses.
  • Facilitar la presentació de projectes i iniciatives que puguin ser d’interès comú.
  • Facilitar els contactes personals entre els representants de les entitats i els empresaris i/o responsables ambientals o de Responsabilitat Social Corporativa.
  • Promoure la creació conjunta de projectes i iniciatives entre empreses i entitats.
  • Promoure entre les empreses la participació i el suport als projectes de les entitats com un element per desenvolupar i implantar la seva política d’RSC.
Tota la informació a www.tandem.cat

Inscriu-te ja!

Descarrega´t la invitació
Més sobre...: marketplace , tandem , jornades , emas , club emas