Titols i resum a tot arreu
Data: 19/02/2013
Hora: 13 : 00
Duració: 2 Hores 30 Minuts
Localització: Seu del Club EMAS
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuïta pels socis i alumnes del curs Xarxa auditors
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

El Club EMAS ha preparat, pel proper 19 de febrer, la trobada anual de la Xarxa d’auditors interns d’EMAS.

Aquesta trobada és exclusiva pels participants del Curs Xarxa d’auditors interns d’EMAS de l’edició 2012 que van escollir la modalitat, Curs sencer amb trobada anual, i també la fem oberta i gratuïta pels associats del Club EMAS.

ASSISTÈNCIA GRATUÏTA PELS SOCIS

Lloc: Seu del Club EMAS, c/ Josep Anselm Clavé, 2, planta 1, Aula 1, 08002 Barcelona (Entrada pel carrer del Parc) Com arribar?
Data i horari de la trobada:
19 de febrer, de 13 a 15:30 hores (Refrigeri durant la trobada)

VEURE PROGRAMA DE LA TROBADA

Els socis interessats han de confirmar la seva assistència abans del 15 de febrer mitjançant aquest formulari

Per a més informació i/o aclariments, dirigir-se al Club EMAS info@clubemas.cat o al telèfon 933188058, Assumpte: Trobada anual Xarxa auditors interns d’EMAS.
Esperem que aquest servei us sigui de la màxima utilitat.

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva