Titols i resum a tot arreu
Data: 23/10/2012
Hora: 11 : 00
Duració: 3 Hores
Localització: Sala actes DTES (Av. Josep Tarradellas, 2-6 de Barcelona)
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 93188058
Cost: Gratuït
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Aquesta jornada tindrà lloc el proper 23 d'octubre, d'11 a 14 hores, a la Sala d’actes de la seu del Departament de Territori i Sostenibilitat (Avinguda Josep Tarradellas, 2-6 de Barcelona)

Aquest taller té l’objectiu de donar suport a les organitzacions per tal que millorin la seva comunicació ambiental i posin en valor la gestió ambiental de l’empresa així com els resultats obtinguts. Aquest taller és una primera oportunitat per aclarir els requisits relacionats amb la comunicació externa, avaluar què fem, què no fem, què fan els altres i com poder millorar la nostra comunicació. Volem donar-vos elements per incrementar l’impacte de la vostra comunicació ambiental i reduir l’impacte ambiental de la mateixa.

Jornada gratuïta. Places limitades.

S'ha de confirmar l'assistència mitjançant formulari d'inscripció abans del dia 23 d'octubre

VEURE PROGRAMA DE LA JORNADA

Com arribar

Metro: línies 3 i 5 Parada Estació Sants