Titols i resum a tot arreu
Data: 04/10/2012
Hora: 19 : 30
Duració: 2 Hores
Localització: Auditori CosmoCaixa Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: gratuït
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Aquest acte, que en aquest 2012 celebra la seva 5ª edició,  serà presidit per l’Hble. Conseller de Territori i Sostenibilitat, el Sr. Lluís Recoder i Miralles i es durà a terme el proper dia 4 d'octubre de 2012, a les 19:30 hores, a l'Auditori CosmoCaixa Barcelona, c/ Isaac Newton, 26 de Barcelona

Veure/Descarregar invitació

Com cada any, l’objectiu d’aquests premis és reconèixer la tasca portada a terme per les organitzacions EMAS així com l’esforç de tots els protagonistes que ho fan possible (direcció, treballadors, parts interessades, etc). És per això, que volem que aquesta invitació es faci extensible a tots i cadascun d’ells. En aquest sentit, en aquesta cinquena edició donem la possibilitat, gracies a la cortesia de CosmoCaixa Barcelona, que els assistents puguin tenir accés a les instal·lacions i exposicions temporals del museu de forma gratuïta abans de l’acte de lliurament de Premis.

Per nosaltres serà un plaer poder comptar amb la presència de tothom.

S’ha de confirmar assistència mitjançant formulari d’inscripció que trobareu al nostre web www.clubemas.cat abans del dia 3 d'octubre. Per qualsevol dubte i/o informació podeu trucar al tel. 933188058

Les persones interessades en l'accés al museu hauran d’escollir l’opció Visita al Museu quan omplin el formulari d’inscripció i, així mateix, recollir les invitacions el mateix dia de l’acte a partir de les 15 hores a l'estand de control d'entrada a l'acte de lliurament de Premis que estarà situat a la planta -1. La visita al museu es podrà realitzar de 15 a 19 hores.

Com arribar a CosmoCaixa Barcelona?
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya: Estació Avinguda del Tibidabo
Bus: 196/17/22/58/60/73/75
Cotxe: Ronda de Dalt, Sortida 6, Vallcarca

Organitzats pel:

Amb el suport:

Amb la col·laboració:

Més sobre...: premis emas , club emas

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva