Titols i resum a tot arreu
Data: 31/05/2012
Hora: 12 : 00
Duració: 2 Hores
Localització: Barcelona (Sala actes Departament Territori i Sostenibilitat)
Contacte: info@clubemas.cat
Cost: Només socis Club EMAS
L'Assemblea general ordinària del Club EMAS tindrà lloc el dia 31 de maig del 2012 a les 12 hores, a la sala d’actes de la seu del Departament de Territori i Sostenibilitat, Av. Josep Tarradellas 2-6 de Barcelona.

Com arribar: veure plànol

Abans d’aquesta Assemblea general ordinària, entre les 10 i les 11:30 hores, tindrà lloc a la mateixa sala una sessió informativa per a les empreses EMAS (no només pels socis).

Aquesta sessió anomenada "Anàlisis econòmic de la gestió ambiental: eines per posar en valor EMAS com a increment dels beneficis estratègics de l’empresa" versarà i donarà eines per tal de visualitzar clarament els avantatges econòmics que suposa tenir un EMAS.

PROGRAMACIÓ HORARIA

10:00 h.
Benvinguda a càrrec del President i de la Directora del Club EMAS .

10:30 h
Ponència "Anàlisis econòmic de la gestió ambiental: eines per posar en valor EMAS com a increment dels beneficis estratègics de l’empresa" a càrrec de la Sra. Luisa Nenci (Economista) i del Sr. Sergi Simó (Espert en gestió de riscos ambientals).

11:30-12:00 h
Petit refrigeri

12:00 h.
Assemblea general ordinària Club EMAS (Només socis)