Titols i resum a tot arreu
Data: 20/04/2012
Duració: 3 Dies
Localització: Fira de Barcelona (Recinte Montjuic)
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
El Club EMAS estarà present els dies 20, 21 i 22 d'Abril al Saló Internacional del Turisme de Catalunya (SITC 2012) amb l'objectiu de promocionar l'EMAS, l'Ecolabel i el Distintiu de garantia de qualitat ambiental de la Generalitat. Les tres eines oficials de gestió ambiental en el marc del sector turístic.
Ens trobareu a l'estand de Catalunya, Pavelló, 1, del recintre Montjuïc.

A més, el Club organitzarà una jornada el dia 20. La Jornada Networking Turisme+

Informació de la jornada

Jornada de NETWORKING al Saló Internacional del Turisme de Catalunya (SITC 2012)

TURISME+
(EL TURISME AMB VALOR AFEGIT AMBIENTAL)

Benvolguts i benvolgudes,

TURISME+ és una iniciativa del Club EMAS amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya per tal de promoure els contactes i les relacions comercials i tècniques entre agents del sector turístic i empreses que ofereixen serveis turístics amb valor afegit ambiental.

Aquesta iniciativa es durà a terme el dia 20 d’abril en el marc del Saló Internacional del Turisme de Catalunya (SITC 2012), a les 16:00 hores, i tindrà una durada màxima de dues hores.

En què consisteix TURISME+
Les empreses participants tindran 4 minuts per presentar la seva organització i el valor afegit ambiental dels seus serveis a la resta de participants. Un cop acabada la presentació de tot el grup, els participants establiran els diferents contactes amb les organitzacions del seu interès.

Què he de portar a TURISME+Els participants hauran de portar targetes de visita i material de difusió de la seva organització per tal de poder fer un intercanvi amb les persones que demostrin interès en la seva empresa o servei.

El guió de la sessió TURISME+Per poder fer una presentació de la vostra empresa o servei focalitzada a l’activitat del “networking”, es demanarà als participants que contestin les següents preguntes:
  1. Nom de l’empresa i ubicació
  2. Breu descripció dels serveis
  3. Quina tipologia de registre, distintiu o etiqueta ecològica disposa
  4. Perquè va optar per fer un servei amb valor afegit ambiental
  5. Què busca/necessita. Per exemple:
  • M’interessa contactar amb “tour operadors” o agències que destaquin les empreses respectuoses amb el medi ambient en la seva oferta turística.
  • M’interessa accedir als mercats on els clients reconeixen el valor afegit dels meus serveis en clau ambiental.
  • Necessito eines per comunicar millor als meus clients ja que sóc una empresa respectuosa amb el medi ambient.
  • M’interessen webs de reserva “on line” o de promoció que discriminin les empreses en virtut del seu comportament ambiental.
  • Altres
  1. Què ofereix la seva empresa o servei en clau ambiental que el pugui diferenciar de la resta.
Com participar en TURISME +
Les empreses que desitgin participar es poden inscriure reservant la seva plaça en aquest enllaç. La participació és gratuïta, però el nombre de places és limitat.
Cal fer la reserva de plaça abans del proper 20 d'abril.
Si un cop inscrits no hi podeu participar, us preguem que aviseu a l’organització mitjançant el correu electrònic info@clubemas.cat per tal de poder cedir la vostra plaça a d’altres participants.
On es farà TURISME +
El “networking” es realitzarà dintre del Saló Internacional del Turisme de Catalunya, Fira de Barcelona (Recinte Montjuïc), Av. Reina Mª Cristina s/n de Barcelona. Nivell 1, del pavelló 1, del SITC.
Si accediu per Plaça Espanya, heu de pujar les escales automàtiques que trobeu a l’entrada. L’espai del “networking” estarà senyalitzat.

Com accedir a TURISME +
L’accés al Saló pels participants és gratuït prèvia confirmació de plaça.
Si necessiteu invitacions per accedir al recinte, la recollida d’aquestes tindrà lloc a la mateixa Fira el mateix dia 20, de 15 a 15:45 hores, abans del començament de la sessió. Al correu de confirmació de plaça us indicarem com fer-ho.

Aquestes actuacions tenen el suport de:

Més sobre...: sitc , sitc 2011 , emas , club emas

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva