Titols i resum a tot arreu
Data: 12/03/2012
Hora: 15 : 30
Duració: 6 Dies 28 Hores
Localització: Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Cost: A consultar
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
El Club EMAS ha obert un nou servei de cara als seus associats: Formació exclusiva i adaptada a les necessitats de les organitzacions EMAS.

Aquesta nova línia de serveis vol incidir en les necessitats específiques que les organitzacions EMAS tenen en l’àmbit de la formació i a la que no sempre es dóna resposta d’una manera específica. En aquest sentit, el Club vol començar amb el producte “Xarxa d’auditors interns d’EMAS”

Què és la Xarxa d’Auditors Interns EMAS?
És un espai de treball, de formació i d’intercanvi d’experiències sobre el procés d’auditoria interna adreçat als socis del Club EMAS de manera prioritària que es basa en una proposta formativa molt dinàmica.

Objectius d'aquesta formació
Amb aquesta iniciativa el Club EMAS vol donar suport als socis per tal de facilitar les tasques relacionades amb les auditories internes en les següents línies:
  • Oferir suport didàctic i formació al personal de les empreses sòcies que requereixin formació sobre auditories.
  • Promoure el creixement intern dels recursos humans de l’empresa i la capitalització de coneixement.
  • Afavorir l’autonomia del soci en la realització de les auditories internes.
  • Estimular l’intercanvi d’experiències entre les empreses sòcies.
  • Oferir opcions per tal que les organitzacions sòcies puguin contenir i tenir un estalvi en les despeses relacionades amb l’execució d’auditories internes.
  • Mantenir les organitzacions sòcies actualitzades en relació a l’EMAS i a l’aplicació de les metodologies d’auditoria.
Modalitats de la participació en la Xarxa
La xarxa permet la participació del personal de les organitzacions sòcies del Club de manera flexible i modular. Una o vàries persones de les organitzacions sòcies poden participar o adherir-se a una o més de les eines disponibles segons el propi interès, les seves competències, el seu nivell d’implicació en les auditories internes i la seva disponibilitat de temps.

La Xarxa ofereix els següents serveis i espais de treball
  • Curs de formació d’auditories internes d’EMAS
  • Intercanvi d’experiències
  • Agermanament per auditories internes amb altres socis