Titols i resum a tot arreu
Club EMAS
Data: 14/10/2015
Hora: 09 : 30
Duració: 5 Hores
Localització: Palau Macaya de Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuït prèvia inscripció
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Workshop "Com identificar i gestionar els riscos en el marc del sistema de gestió ambiental"

La nova versió de la norma ISO 14001 ha introduït com a novetat rellevant, el concepte de risc, i amb ell, la necessitat d’identificar-lo i gestionar-lo en el marc del sistema. Arrel d’això, el Club EMAS i la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat ofereixen a les empreses l’oportunitat de debatre sobre el tema en aquest Workshop.

A qui va adreçada aquesta jornada
Aquesta jornada està adreçada a empreses i d’altres organitzacions que hagin implantat un sistema de gestió ambiental EMAS o ISO 14001 i té l’objectiu de facilitar a les organitzacions la transició als nous requisits de la norma ISO 14001.

Treballar diferents aspectes:
  • els requisits relacionats amb la gestió del risc segons la nova versió de la norma ISO 14001.
  • les diferents formes d’identificar els potencials riscos, basant-se en la experiència pràctica d’un grup d’empreses de diferents sectors i dimensions.
  • les diverses maneres de gestionar les amenaces i les oportunitats associades als riscos.
  • el punt de vista de l’auditor.
  • l’intercanvi de coneixement entre els participants a la jornada.
Com activitat prèvia al Workshop, el Club EMAS i la Direcció General de Qualitat Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat van crear un grup de treball amb empreses per tal de poder oferir una visió pràctica i propera a la realitat empresarial. En el Workshop, algunes de les empreses aportaren la seva experiència i explicaren les primeres passes assolides amb exemples concrets.

VEURE/DESCARREGAR PROGRAMA DE LA JORNADA

Aquest Workshop tindrà lloc el dimecres, 14 d'octubre del 2015, de 9.30 a 14.00 hores a les instal·lacions del Palau Macaya, Passeig de Sant Joan, 108 de Barcelona

Entrada lliure prèvia confirmació. Places limitades per ordre d'inscripció.
Inscripció obligatòria per a tots els assistents mitjançant aquest FORMULARI

Organitza per:

Amb el suport:

Amb la col·laboració:

Més sobre...: jornades , workhop riscos

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva