Titols i resum a tot arreu
Data: 12/06/2014
Hora: 10 : 00
Duració: 4 Hores
Localització: Hotel Alimara de Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Només socis. Gratuïta
JORNADA EXCLUSIVA PER SOCIS DEL CLUB EMAS
Desenvolupament de la jornada

9:45 h
Registre dels assistents

10:00 h
Benvinguda oficial a càrrec del President del Club EMAS.

10:10 h
Esmorzar i Networking entre els socis a les diferents taules.

10:30 h
Formació exclusiva organitzada pel socis del Club “Coaching per a la Comunicació Interpersonal”.
Experimentarem la disciplina del “Coaching” com a eina per a la millora de la comunicació interpersonal. Com identificar els diferents perfils de participants en un equip, com potenciar la comunicació i augmentar la implicació de cadascun d’ells per a obtenir millors resultats.

Formació a càrrec de Montserrat Bonastre.
Titulada en Coaching Professional i Corporatiu. Llicenciada en Arquitectura per la UPC. Màster en Project Management per la Universitat Ramon Llull, especialitzada en gestió d'equips i desenvolupament d’habilitats personals. Licensed Practitioner en Programació Neurolingüística i Cofundadora del centre de Desenvolupament i Millora d'Estratègies, Institut Scalar.

11:30 h
Taller 2020. Com volem que sigui el Club?

12:30 h
Assemblea General Ordinària

14:00 h
Tancament de la jornada