Titols i resum a tot arreu
Data: 31/05/2012
Hora: 10 : 00
Duració: 1 Hores 30 Minuts
Localització: Barcelona (Auditori Departament de Territori i Sostenibilitat)
Contacte: info@clubemas.cat
Cost: gratuïta
El 31 de maig de 2012 el Club EMAS organitza la sessió: "Anàlisis econòmic de la gestió ambiental: eines per posar en valor EMAS com a increment dels beneficis estratègics de l’empresa" que versarà i donarà eines per tal de visualitzar clarament els avantatges econòmics que suposa tenir un EMAS. Aquesta sessió tindrà lloc a la sala d'acte del Departament de Territori i Sostenibilitat (Av. Josep Tarradellas, 2-6 de Barcelona)

Com arribar: veure plànol

PROGRAMACIÓ HORARIA

10:00 h.
Benvinguda a càrrec del President i la Directora del Club EMAS.

10:30 h
Ponència "Anàlisis econòmic de la gestió ambiental: eines per posar en valor EMAS com a increment dels beneficis estratègics de l’empresa" a càrrec de la Sra. Luisa Nenci (Economista) i del Sr. Sergi Simó (Espert en gestió de riscos ambientals).

11:30-12:00 h
Petit refrigeri

Places limitades. Assistència gratuïta. Es demana confirmació d’assistència mitjançant aquest formulari.

Activitats previstes
No hi ha actes en perspectiva