Acte de lliurament Premis EMAS Catalunya 2016

El Club EMAS, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, va portar a terme el lliurament dels Premis EMAS Catalunya 2016

L’acte de lliurament dels Premis EMAS Catalunya 2016 va tenir lloc el dia, 16 de novembre de 2016, a les 19:30 h, al Palau Pedralbes de Barcelona.

L’acte va estar presidit per l’Honorable Sr. Josep Rull, Conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.
Com en anys anteriors, aquest acte va servir per reconèixer la tasca que les organitzacions EMAS duen a terme en pro del medi ambient i de la qualitat ambiental.
Aquest lliurament ha comptat amb l’assistència de més de 150 persones.

El jurat d’aquest any ha estat conformat per persones rellevants del món del medi ambient, de l’empresa, del món acadèmic i la societat en general. La seva composició ha estat:

Mercè Rius, Directora General de Qualitat Ambiental del Departament Territori i Sostenibilitat, presidenta del jurat.
Ferran Miralles, Director General de Polítiques Ambientals i Medi Natural del Departament Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.
Núria Vintró, Tècnica del Departament de Medi Ambient de PIMEC.
Dídac Ferrer, Cap del Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats (GSIO), UPC).
Marta González, del Departament de medi ambient d'UGT de Catalunya.
Josep Martínez, representant del sector del disseny i la comunicació
Mar Vila, d'Inovyn España, soci del Club EMAS i vocal de la seva Junta Directiva.

Organitzats pel:

Amb el suport: